آموزش سئو توسط تسمینو
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

برگه و نوشته دو هویت کاملا مستقل هستند و میتونن هر کدام یک صفحه بر روی سایت ایجاد کنند. ساختارسایت و نقشه سایت اهمیت زیادی دارند: ساختار سایت خود را ترسیم کنید تا موتورهای جستجو به راحتی محتوای تان را پیدا کنند. اگر به یادگیری و آموزش سئو سایت اهمیت میدهید ابتدا بهتر است که به چند موضوع مهم اشره کنیم، یکی از روش های رسیدن به صفحه اول گوگل، تخصص داشتن یک وب سایت در یک زمینه خاص است.


سپس نقشه سایت تان را در گوگل(یا هر موتور جستجوی دیگر) بارگذاری کنید. قابلیت به دست آوردن اطلاعات مربوط به موضوعات گوناگون در کسری از ثانیه، دسترسی به دانش را در سطح جوامع دگرگون کرده.

این آمار به این دلیل است که کاربرانی که موقع جستجو از کلمات کلیدی طولانی استفاده می کنند، دقیقا با هدف رسیدن به نتیجه دقیق یا با هدف خرید به گوگل مراجعه کرده اند و در مرحله انتخاب هستند، نه در مرحله جستجو و صرفا تحقیق بی هدف. این تکنیک ها را در زمان تولید محتوا اعمال کنید. این روش ها برای رتبه بندی وب سایت تان بسیار موثراست.

این اتفاق خوبی نیست. احتمالا صفحات داخلی سایت شما از نظر محتوایی یا لینک سازی قدرت صفحه اصلی را ندارند و گوگل متوجه نشده است که برای این عبارت باید صفحه دیگری از سایت شما را پیشنهاد دهد. در تحقیقات دیگری بیان شده است که کلمات کلیدی دنباله دار بیشترین جستجوی موتور جستجو گوگل را به خود اختصاص داده اند. این تحقیقات نشان می دهد ۷۰ ٪ از عبارت های جستجو شده در واقع کلمات کلیدی دنباله دار هستند و دلیل آن این است که کلمات کلیدی دنباله‌ دار معمولاً مربوط به جستجو هایی است که درباره اطلاعات مشخصی انجام می شود در حالی که کلمات کلیدی کوتاه مربوط به اطلاعات عمومی تری هستند.

اما محتوای شما نباید فقط به دلیل تولید محتوا ایجاد شود، محتوای شما باید مفید، جامع، با کیفیت، یونیک، و مربوط به حوزه کاری شما باشد. سئو داخلی و سئو خارجی را می توان بازوهایی در نظر گرفت که هر یک به میزان مساوی نقش مهمی در پیشرفت پروژه دارند و مکمل یکدیگر هستند.

هر بار که کاربری بر روی لینک شما در نتایج گوگل کلیک می کند، مبلغ تعیین شده توسط شما، از حساب ادورزتان کم می شود. با استفاده از این روش، به محض پرداخت مبلغ به گوگل، میتوانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. با همه این تفاسیر، شما باید روی کلمات کلیدی سئو تسمینو دنباله دار تمرکز کنید. کلمات کلیدی دنباله دار مربوط به موضوع خاص و مشخصی هستند و علاوه بر اینکه زمان و هزینه کمتری برای شما خواهند داشت، رقابتی نیستند و شما می توانید با استفاده از آنها ترافیک بیشتری را وارد وب سایت خود کنید.

ادامه مطلب: https://tesmino.com





:: برچسب‌ها: آموزش سئو توسط تسمینو ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: